Wat vinden gebruikers van ons?

Wat vinden gebruikers van ons? Lees hieronder de ervaringen van anderen!

Uw eigen ervaring delen
geplaatst door : miranda Engels op 10-07-2017  

Werkt duidelijk en overzichtelijk. Het lukte mij ook niet om , in meerdere pogingen andere mensen toe te voegen op de telefoon. Maar op de computer werkt ie uitgebreider. Dus voor meer opties kun je beter je computer/laptop opstarten of de ipad .

Commentaar van de beheerder: We hopen eind september 2017 een nieuwe release in gebruik te nemen waarbij alle mogelijkheden mobiel ook beschikbaar zijn.
geplaatst door : gerard op 29-05-2017  

het zou fijn zijn als je de standaard tekst en onderwerp die je een nieuwe relatie zendt vooraf eenmalig kunt opgeven en - dus- personaliseren. Nu moet je steeds opnieuw die tekst invoeren. De site werkt redelijk, maar zou misschien wat moderner en doordachter/logischer kunnen worden gemaakt.
geplaatst door : Anoniem op 1-05-2017  

Hoe kan ik als beheerder een relatie verwijderen?
geplaatst door : Mieke op 25-04-2017  

Planner werkte prima, tot vandaag! Ik kan als beheerder niet meer bij de account. Er kunnen wel afspraken gemaakt worden, maar ik kan geen nieuwe bezoekers toevoegen en ook geen wijzigingen aanbrengen! Heb info@ziekenhuisplanner.nl een mailtje gestuurd, maar geen antwoord. Heel jammer!
geplaatst door : mirjam op 25-04-2017  

Sinds vandaag kan ik de verslagen van geregistreerde patient niet meer lezen. Knudde!!!
geplaatst door : Arnold op 24-04-2017  

Helaas werk de afspraak planner niet om bij een patient op bezoek te gaan.
geplaatst door : Ad Loos op 17-04-2017  

In het verleden werkte deze site prima. Nu een nieuw dossier aangemaakt en de planner werkt bij geen van de deelnemers. Dit is nu juist het handigste hulpmiddel. Zo heb je er niets aan.
geplaatst door : Conny Douw op 8-04-2017  

Helaas lijkt de agenda niet te werken.
En dat is best jammer.

Tot gisteren, altijd goede ervaringen.
Vervelend dat het nu niet werk.
Juist zo handig.
geplaatst door : Martijn op 5-04-2017  

Is deze site nog operationeel? De laatste activiteit op facebook en twitter lijkt uit 2013.

Bovendien lijkt de website soms niet te werken. Chrome op mijn computer werkt goed. Chrome op mijn telefoon werkt wel, maar ziet er heel anders uit.
Chrome op mijn tablet en Edge op Windows 10 lijkt weer niet te werken; er kunnen geen afspraken in de agenda toegevoegd worden.
geplaatst door : René Habraken op 30-01-2017  

Na wat opstartproblemen (bij gebruik met google chrome gaat inloggen niet altijd goed) werkt de website al een paar weken perfect. De klantenservice reageerde binnen 24 uur waardoor bovenstaand probleem snel duidelijk was. Dus, super handige website wat me bijzonder veel werk en zorgen uit handen heeft genomen, dank daarvoor!
geplaatst door : Kliest op 17-08-2016  

Wat het invoeren van relaties betreft heb ik gemerkt dat het wel goed werkt als je er niet meer dan ongeveer vijf tegelijk invoert, en van kiest voor 'volgende' ter verwerking.
Wat ik wel vervelend vind is, dat eenmaal ingevoerde namen niet meer kunnen worden gecorrigeerd, de enige mogelijkheid is wissen en opnieuw, maar nu correct, invoeren.
Ook doktersbezoek inplannen is lastig. Als ik dat doe sta ik genoemd als bezoeker, waarom niet gewoon iets als: Arts of Therapie of Afwezig?
Ook is het lastig dat altijd per volledig half of heel uur moet worden ingepland, een (artsen)bezoek van zeg 15.15 tot 15.45 is dan enkel te plannen van 15.00 tot 16.00.
geplaatst door : Kliest op 31-07-2016  

Ik voeg een vracht relaties in, maar als ik dan op de knop "Volgende" druk krijg ik de melding dat ik een voornaam, een achternaam en een geldig e-mail adres moet invullen, zonder erbij te vermelden welke relatie niet goed is ingevuld. Ik heb ze allemaal meerdere keren gecontroleerd, ze zijn allemaal goed.
Maar helaas, ik kom er niet verder mee!

Note van de beheerder:
Het systeem controleert de geldigheid van een mailadres door te controleren of het @ teken aanwezig is en of de punt extentie erin staat.

Uit privacy overwegingen sluit het systeem zich na 20 minuten inactiviteit af. Als u dus langer de tijd nodig heeft om een mailadres op te zoeken sla dan tussentijds een keer op. Er kunnen altijd relaties op een later tijdstip worden toegevoegd (tabblad "relaties" knop: "staat een vriend/kennis er niet bij?").
geplaatst door : Sacha op 27-06-2016  

Hoe krijg ik als beheerder vd planner een afspraak van een ander verwijderd?

Jammer dat de planner niet werkt via Chrome.
Jammer dat er geen melding komt dat je een reactie hebt op een berichtje.

Verder is het wel praktisch, vooral als men zich ook daadwerkelijk houdt aan de planner.

Note van de beheerder:

1) Afspraken kunnen uitsluitend worden verwijderd door degene die de afspraak heeft gemaakt om te voorkomen dat de desbetreffende bezoeker er niet van op de hoogte is dat zijn afspraak is gecanceld. De bezoeker zou dan alsnog onverwacht bij de patiënt kunnen verschijnen.

2) De planner werkt wel degelijk via Chrome. Echter soms staan de instellingen op de individuele computer zo strak dat - als er ooit eens een foutief wachtwoord is gebruikt - het systeem het verkeerde wachtwoord blijft vasthouden. Oplossing:

- Start chrome op en klik op het vakje met de 3 streepjes (meestal rechts bovenin)
- Kies instellingen
- Scrol helemaal naar beneden en kies geavanceerde instellingen openen
- Scrol naar de optie wachtwoorden en formulieren
- Open de optie wachtwoorden en haal het wachtwoord voor ziekenhuisplanner eruit
- Zet het vinkje wachtwoorden onthouden uit en sla op

3) Als men het vinkje aanzet krijgt iedereen een melding dat het dagboek is bijgewerkt.

4) Het werkt inderdaad alleen als iedereen zich houdt aan de agenda die hij zelf invult
geplaatst door : Veldkamp en Co..... op 20-06-2016  

Ons werd aangeraden in verband met bezoek regelen de ziekenhuisplanner.nl te gebruiken. Wat een fantastische tip.....Iedere dag een dagboek berichtje dus iedereen weet hoe het gaat met iemand en de bezoekjes regelden zich automatisch. Ook konden mensen een reactie geven, erg leuk! Het nam mij veel telefoon uren uit handen. Tijd die ik nu bij mijn man kon doorbrengen. Nu hij naar huis mag danken wij de ziekenhuisplanner voor geboden mooie mogelijkheid. H en P
geplaatst door : Rob op 12-06-2016  

Hier hetzelfde probleem met Chrome browser:

LET OP! U heeft de volgende gegevens niet correct ingevuld: U heeft verplicht veld niet correct ingevuld

Echter na ene wachtwoordreset werkt het 1x weer wel, daarna niet meer.

ps. Met Firefox geen problemen.

Note van de beheerder:

De planner werkt wel degelijk via Chrome. Echter soms staan de instellingen op de individuele computer zo strak dat - als er ooit eens een foutief wachtwoord is gebruikt - het systeem het verkeerde wachtwoord blijft vasthouden. Oplossing:

- Start chrome op en klik op het vakje met de 3 streepjes (meestal rechts bovenin)
- Kies instellingen
- Scrol helemaal naar beneden en kies geavanceerde instellingen openen
- Scrol naar de optie wachtwoorden en formulieren
- Open de optie wachtwoorden en haal het wachtwoord voor ziekenhuisplanner eruit
- Zet het vinkje wachtwoorden onthouden uit en sla op
geplaatst door : Doka op 21-04-2016  

Ik probeer bij een reeds ingevoerde patient de bezoektijden aan te passen. Ik weet niet hoe het moet. Wie helpt me verder? :-)

U kunt het adres van de patiënt aanpassen in het tabblad "Patiënt". Omdat de mobiele versie van ziekenhuisplanner ook moet draaien op de kleine schermen van smartfones zijn een aantal niet dagelijks gebruikte opties op de mobiele versie niet beschikbaar. Het adres aanpassen moet dus via de normale site.

Om met een mobiel device op de normale site te komen rolt u op het introductiescherm (nog voordat u inlogt) helemaal naar beneden, daar ziet u de link naar de normale site.
geplaatst door : h. a. boerrigter op 6-04-2016  

Heb al drie keer een nieuw wachtwoord aangevraagd en gekregen, maar kan nog steeds niet inloggen; zeer frustrerend!!! Heb het ook al geprobeerd met een andere browser, maar loop tegen hetzelfde probleem aan. Ben niet van plan alleen hiervoor op facebook te gaan staan.
geplaatst door : Arthur op 30-03-2016  

Inloggen met Chrome werkt niet ?!
geplaatst door : yvonne op 7-03-2016  

Tip: andere browser gebruiken als je foutmeldingen krijgt bij het inloggen.

Ik heb gemaild met info@ziekenhuisplanner.nl en kreeg als tip een andere browser te gebruiken. En dat helpt!
geplaatst door : Yvonne op 6-03-2016  

Kan niet meer inloggen op mijn desktopversie, 2 keer nieuw wachtwoord aangevraagd. blijf dezelfde melding krijgen dat ik velden niet goed zou hebben ingevuld.

Ik heb nog wel de mobiele versie van mijn ziekenhuisplanner openstaan op mijn telefoon, maar kan daar geen mensen uitnodigen.
geplaatst door : Martin op 5-03-2016  

Helaas. Met meerdere personen geprobeerd om met deze planner te gaan werken. Maar helaas deze agenda doet niet wat in de toelichtigen staat. Jammer dat de ontwikkelaar c.q. beheerder deze problemen niet oppakt want dit speelt, zo te zien, al langer.
geplaatst door : Paul op 29-02-2016  

Ondanks dat er maar twee veldjes ingevuld moeten worden krijg ik alleen als reactie dat het niet goed ingevuld zou zijn.
Ook na opvragen nieuw wachtwoord.
Weinig te plannen zo.............
geplaatst door : fini berends op 26-11-2015  

kan sinds 24 nov niet inloggen. Ook niet na ontvangst nieuw wachtwoord. Steeds melding 'velden niet volledig ingevuld'. Zie 2 velden: mailadres en wachtwoord.
Die volledig ingevuld. Dus goed lijkt mij.
geplaatst door : Adrie van Asselt op 25-11-2015  

kan niet inloggen, krijg steeds bericht :
" verplicht veld niet goed ingevuld"
maar zie niet welk veld
geplaatst door : Anja Dietz op 16-11-2015  

ik kan de therapietijden niet op kwart voor of kwart over zetten. ik kan de tijden dus alleen in plannen met een half uur. Dat is niet zo handig. Kan dit toch hoor ik graag hoe
geplaatst door : Jochem Oosterlee op 5-10-2015  

Hele fijne planner, neemt je een hoop gedoe uit handen om bezoeken een beetje te reguleren.
Wat mij wel opvalt is dat ik in Chrome niet kan inloggen (zowel in windows als android), behalve als ik de incognito mode gebruik.
Internet explorer en de standaard browser op mijn mobiel (LG) werken prima.
geplaatst door : johan Tobben op 5-10-2015  

Heb getracht een bezoek te plannen om bij een kennis op bezoek te gaan. Wanneer ik zijn naam ingevuld heb moet ik ook nog zijn kamernummer (wat ik niet weet) en alle bezoektijden invullen. Zo kom ik niet verder.
geplaatst door : cindy op 8-09-2015  

goedeavond
hoe krijg ik als beheerder vd planner een afspraak verwijderd????? graag zsm antwoord. bvd
geplaatst door : Ageet op 29-08-2015  

Werkt helaas niet helemaal goed. Inloggen lukt steeds niet en mobiele versie is heel beperkt.
Als tool wel heel handig, jammer dat de software niet optimaal is.
geplaatst door : Annelies op 15-08-2015  

Wij gebruiken het programma sinds januari. Superhandig, ook een mooi middel om elkaar via het dagboek van de gang van zaken op de hoogte te houden. Af en toe wordt er een nieuw contact toegevoegd en het werkt prima!
geplaatst door : Theo op 11-08-2015  

Na het aanmaken kun je geen extra E-mailadressen toevoegen. Het menu is hartstikke onoverzichtelijk.
Wat een prulprogramma...
geplaatst door : Dave op 5-08-2015  

Veel bezoekers van mijn patiënt hebben weinig tot geen affiniteit met software en zullen "Ziekenhuisplanner" niet gebruiken.

"Ziekenhuisplanner" is daarentegen voor mij wel belangrijk als zijnde een (eenvoudige) tool om de bezoeken te coördineren. Wat dat betreft voldoet "Ziekenhuisplanner". Ook de link met de adressen van verschillende ziekenhuizen is erg prettig. Er zijn echter wel wat punten ter verbetering. Hier mijn ervaringen. De browser die ik heb gebruikt is Google Chrome.

1)
Als ik (initiatiefnemer) iemand anders inplan dan mijzelf dan staat deze naam niet in de agenda maar mijn naam. Als ik het daarna aanpas dan lukt het wel.

2)
Als iemand anders ziekenhuisplanner wel gebruikt en een afspraak invoert dan kan de initiatiefnemer deze afspraak niet annuleren.

Dit kan het geval zijn als de patiënt die dag niet fit genoeg is om visite te ontvangen waardoor alle bezoeken geannuleerd moeten worden. Het zou dan handig zijn als de persoon die de afspraak heeft ingevoerd dan ook meteen een berichtje krijgt dat de patiënt geen visite kan ontvangen.

3)
Inloggen met een iPhone en/of iPad lukt niet.

4)
Als ik (initiatiefnemer) mensen uitnodig voor "ziekenhuisplanner" dan zou het prettig zijn als ik ook per mail een .cc krijg van het uitnodigingsbericht. Dat is nu niet het geval.
geplaatst door : Herman op 15-07-2015  

zelfde als verschillenden voor mij: kan niet inloggen. 2x nieuw wachtwoord gevraagd, werken allebei niet. Kan dat snel verholpen?
geplaatst door : Annette op 11-07-2015  

Heb ik net (bijna) iedereen toegevoegd en alles klaargezet. Kan ik niet meer inloggen! al 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd maar hij weigert in te loggen.
k..programma.
Niet gebruiken!
geplaatst door : Joop van Oene op 8-07-2015  

Nu al voor de tweede keer een ander wachtwoord moeten aanvragen (alsof ik het vergeten was, maar dat was ik niet!). Gewoon omdat de site ten onrechte een foutmelding geeft. Dit werkt gewoon niet goed!!
geplaatst door : Inge op 9-06-2015  

site werkt soms wel soms niet. Dan lukt het inloggen wel, dan niet. De mobiele versie is nu ook op de webstie te zien. Ik vind het niet lekker werken zo.
geplaatst door : Jan Jaap op 3-06-2015  

Nog een vraagje. Volgens mij kun je maar één foto per berichtje plaatsen. En geen foto's bij reacties. Klopt dat? Kan dat ook aangepast worden, zodat je meerder foto's kunt plaatsen?
geplaatst door : Jan Jaap op 3-06-2015  

Sinds een week gebruiken we Ziekenhuisplanner. Toen ik mij als beheerder aanmeldde, meende ik te zien, dat je in de agenda ook met kleuren kan werken, maar ik kan dat nu niet meer terugvinden. Omdat de patiënt nu ook verschillende therapieën krijgt, lijkt mij het handig dat met een bepaalde kleur in de agenda aan te kunnen geven, zodat bezoek daar rekening mee kan houden. Is dat mogelijk? En hoe?
geplaatst door : W.Snoeyer op 31-05-2015  

Zou graag ook bezoeken van anderen (die niet computeren) willen inplannen.
Als ik op Wijzigen klik kan ik echter de naam niet wijzigen, slechts een opmerking toevoegen, mijn naam blijft staan. Dat vind ik onduidelijk.

Hoe kan ik mijn naam wijzigen in de naam van die ander?
geplaatst door : hans op 16-05-2015  

Als ik iemand anders in plan dan mijzelf staat deze naam niet in de agenda maar mijn naam. Als het het daarna aanpas dan lukt het wel.

(chrome browser)
geplaatst door : Bert van Loo op 12-05-2015  

Wat een ellende. Ik heb net twee uur lang zitten zwoegen om de bezoektijden en alle personen met email-adressen in te voeren. Ik klik op stap 3 en... plop ik ga naar het HOME-scherm. En er is NIETS opgeslagen!!!
geplaatst door : Gerrit op 28-04-2015  

Meer welke browser kan op een Android tablet worden gewerkt? Ik heb er nog geen enkele gevonden waarmee ik kan inloggen. Wie helpt?

Note van de beheerder:
De site werkt samen met elke browser, echter soms houdt de browser een foutief wachtwoord vast en geeft dat door aan de site waardoor het lijkt alsof het inloggen mislukt. Als u een mail (info@ziekenhuisplanner.nl) stuurt welke browser u gebruikt dan geef ik u op hoe u het wachtwoord uit uw browser kunt aanpassen.
geplaatst door : Alie Bijma op 2-02-2015  

Onze ervaring is werkelijk geweldig. Ik kan altijd inloggen, geen probleem en dat probleem heb ik van de anderen ook nog niet gehoord. Onze familieleden wonen over het hele land en dan is een ziekenhuisplanner echt ideaal. Zelfs de familie in Australie doet mee. Natuurlijk niet met het plannen van een bezoek maar zij lezen het dagboek. Het dagboek werkt heel goed. We zetten onze ervaring van die dag erin en af en toe wordt daarop gereageerd. Verder plaatst men af en toe een foto of men stuurt hem aan mij, de beheerder, en dan plaats ik de foto bij het verhaal. Voor ons is de ziekenhuisplanner werkelijk een nieuwe vooruitgang.
geplaatst door : Nel van V op 2-02-2015  

Na me te hebben aangemeld kan ik de volgende keer al niet meer inloggen. Twee keer nieuw wachtwoord aangevraagd, ik kan nog steeds niet inloggen. Twee keer een vraag gesteld via de site: krijg beide mails onbestelbaar retour. Via de mobiele site kan ik geen mensen toevoegen of accepteren.
Kortom: het idee is prima, maar de uitvoering ronduit teleurstellend.

Note van de beheerder:
De site werkt samen met elke browser, echter soms houdt de browser een foutief wachtwoord vast en geeft dat door aan de site waardoor het lijkt alsof het inloggen mislukt. Als u een mail stuurt (info@ziekenhuisplanner.nl) welke browser u gebruikt dan geef ik u op hoe u het wachtwoord uit uw browser kunt aanpassen.
geplaatst door : Ada Vermeulen op 28-12-2014  

Uiteindelijk werkt het wel: niet te veel mensen tegelijk uitnodigen, in Explorer
Kennelijk verlopen de uitnodigingen met de linken die je rondstuurt na een bepaalde tijd. Dus de personen die je uitnodigt, moeten wel snel op de link klikken en een account maken. Zet dat dan in de uitnodiging!

Ik vind de agenda niet makkelijk. Nu zijn de personen die ik uitnodig niet handig met de pc en in meerderheid 70+...
Iedereen belt mij en dan moet ik het alsnog voor hen in de agenda zetten....
geplaatst door : Anna Bos op 24-12-2014  

tien keer niks, ik kan niet inloggen en ook is mijn email adres inmiddels onbekend, lekker onhandig met iemand in het ziekenhuis.
geplaatst door : co van caulil op 10-12-2014  

Ik probeerde de afgelopen week in te loggen maar mijn wachtwoord werd niet geaccepteerd; nieuw ww aangevraagd; lukte nog niet. Via de email probleem voorgelegd aan het contact-emailadres.
Vrijwel direct een reactie ontvangen met relevante vraag en daarna een goed geinstrueerde oplossing.
En het werkte!
Bravo voor de snelle en adequate dienstverlening!
Co.
geplaatst door : Ada Vermeulen op 9-12-2014  

Ik heb de patiënt nu 4x ingevuld en de uit te nodigen mensen 2x... Steeds is weer alles verdwenen, dus voor mij werkt het dus nog niet. Dit is werk waar ik niet op zit te wachten.
In de gebruikerservaringen lees ik dat ik in elk geval in Explorer moet werken en dat het programma zich na 20 minuten afsluit. Dus ik ga het nog een keer proberen en nu voer ik niet 30 mensen achter elkaar in, maar doe ik het per 5..
KAN DIT SVP IN HOE WERKT HET WORDEN GEZET???als dit het probleem is
geplaatst door : Gretta Bijl op 30-11-2014  

Ik heb de zelfde vraag: hoe meld ik me af?

Opmerking beheerder: als de account gedurende 3 maanden niet wordt gebruikt vernietigd het systeem geprogrammeerd alles wat op die account betrekking heeft. U krijgt 14 dagen vooraf een mail waarin de vernietiging van de gegevens wordt aangekondigd, u kunt dan eventuele dagboekberichten en foto's nog downloaden.

Wij houden geen backup's of anderszins kopieën zodat echt alles weg is.

Ziekenhuisplanner
geplaatst door : Linda Biemans op 26-11-2014  

Hoe meld ik mij af?
geplaatst door : Tonny Janssen op 13-11-2014  

Hallo Ziekenhuisplanner,
Al twee jaar zijn wij, (twee grote families) tevreden groot-gebruikers! Inmiddels ervaren en wijzer geworden.
Tevreden ook over de service, toen we verhuisden naar een andere locatie die niet in de lijst stond was dat dezelfde dag geregeld.
We vroegen naar een mogelijkheid om foto's te plaatsen, ook die wens is inmiddels gehonoreerd.
Nu deed ik iets doms (klein beetje) met de opslag van wachtwoorden (google probleempje) en zelfs dáár wist Hans Ziekenhuisplanner mij mee te helpen.
U snapt het al....Top!

Met vriendelijke groeten
Tonny Janssen
geplaatst door : gretta bijl op 9-11-2014  

Ja dacht ik, dit is het. Maar na een dag ben ik de ziekenhuis planner al zat. Ik kan nl. niet de namen van de andere bezoekers op de agenda zetten. Steeds verschijnt mijn eigen naam. twee van de twee aangemelden kunnen niet inloggen. Dus kan ik weer opnieuw beginnen, erg lastig als dingen snel geregeld moeten worden.
Help!!!
geplaatst door : Marga Wind op 28-07-2014  

Vanwege opname van onze zus zag ik in de lift van dat ziekenhuis deze site, nooit van gehoord, maar wel de volgende dag aangemaakt!
Geweldig, omdat we op deze manier gemakkelijk onderling contact hadden, en zo alle andere broers en zussen via de overzichtelijke site konden zien wie op bezoek ging, of wanneer er nog een plaatsje open stond.
Als het nodig was liet je berichtje achter om de rest van de familie op de hoogte te stellen, het scheelde veel tijd en telefoontjes.
We hebben de site zelfs een tijdje dubbel gebruikt vanwege nog een patient in de familie.
Wij waren echt blij met deze site, het gaf rust in deze heftige tijd.
geplaatst door : Anoniem op 8-07-2014  

Handige website maar er ontbreekt nog één ding aan:
De mogelijkheid om jezelf af te melden.
geplaatst door : Johan van Zeelst op 2-07-2014  

Dat zijn nou eens websites waar je als gebruiker vrolijk van wordt! Binnen no-time bezoeken geregeld, bezoeksverslagen gedeeld met de hele familie en andere betrokkenen.
Groot compliment!
geplaatst door : amin op 23-05-2014  

ik vond dit fijn ik wat lekker aan het reelxen met mijn moeder het was leuk ik geef het een 10
geplaatst door : Lidy van den Boom op 7-05-2014  

Het was even zoeken. e-mails leken niet aan te komen, maar bleken bij de spam te staan. Intussen werkt het prima! Dit gaat mij veel tijd besparen in het organiseren van de bezoeken aan mijn lief!
geplaatst door : J.H. Slot op 7-04-2014  

Tja, ik vond de agenda indeling onder XP zeer overzichtelijk. Nu onder windows 7 verschijnt er een totaal andere lay-out. Is het mogelijk ook onder windows 7 de lay-out van XP te krijgen?
geplaatst door : Gerrit van Stempvoort op 3-03-2014  

Mooi idee, alleen werkt het niet.
Gisteravond een bericht verstuurd, kreeg bevestiging dat het bericht ook inderdaad verstuurd was, maar vanmorgen had nog niemand een bericht in zijn mailbox gekregen. Het bericht stond wel in het logboek.
Zojuist nogmaals een bericht geplaatst en verstuurd, met bevestiging, maar geen bericht in het dagboek te zien en geen mail.
Jammer.
geplaatst door : Janine op 2-03-2014  

Hoi,
Graag zou ik in de agenda de naam van iemand anders invullen.
Bij mijn fam. heeft de oudere generatie geen mail of internet.
Toch is het handig om hun ook met naam in de agenda te plaatsen.
Nu doe ik dit onder mijn naam, en zet in het opmerkingen veld wie dit is.
Maar dan moet je alles steeds openen.
Is daar iets voor bedacht? Of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor uw antwoord.

Vriendelijke groet,

Janine
geplaatst door : inge swen op 19-02-2014  

het programma is erg willekeurig in wanneer invoer wordt geaccepteerd. Ik werk nu steeds in internet Explorer, maar bij het toevoegen van relaties geeft hij bij meerdere relaties aan dat ik iets niet heb ingevuld. ik heb ze toen maar een voor een gemaakt en dan werkt het meestal wel, maar soms heb ik iemand drie keer opnieuw gemaakt en werkt de laatste wel en de vorige niet.. Kan iemand me vertellen waar het aan ligt? ik werk in windows 7. Het is al druk genoeg met het extra werk van coördinatie, het zou wel fijn zijn als het programma probleemloos werkt.
geplaatst door : inge swen op 17-02-2014  

ik kan als beheerder andere niet geregistreerde mensen toevoegen, maar als ik weer opnieuw het programma open sta ik overal ingepland in plaats van de door mij geplande mensen. Ik werk in mozilla, zag hier dat ik misschien in internetexplorer moet werken. Lastig. ik hoop dat jullie dat een keer aan kunnen passen of mij tips geven hoe wel niet geregistreerde mensen neer te zetten.
geplaatst door : de vries op 12-02-2014  

U stuurt een passwrd maar daarmee krijg ik geen toegang tot de ziekenhuisplanner;
Vervolgens zegt u dat dat ik dit passwrd kan gebruiken in mijn profiel maar ook dat komt niet op het scherm bij de ziekenhuisplanner.
Ik weet niet wat ik nu verder doen kan om van de ziekenhuisplanner gebruik te maken?
met vr gr,
w.de vries

Ziekenhuisplanner heeft geantwoord:

U kunt bovenin bij de balletjes eerst uw mailadres invullen en in het tweede vakje het wachtwoord dat ik u toezond. Als u daarna bent ingelogd dan kunt u uw wachtwoord aanpassen in een door u zelf te kiezen wachtwoord met de knop “mijn profiel” die u helemaal rechts bovenin vindt.

Met vriendelijke groet,


geplaatst door : helma op 3-02-2014  

Kan ziekenhuisplanner niet opgestart krijgen.
Nergens een knop :"Bestand opslaan"en voor je het weet is alles weer verdwenen.
hoe ervaren anderen dit??

Ziekenhuisplanner heeft geantwoord:

Uit privacy overwegingen sluit ziekenhuisplanner zichzelf af als er 20 minuten geen activiteit is geweest.

Alle gegevens worden direct verwerkt in het systeem, dus als u bij het dagboek op de knop “verzenden” klikt is alles direct bijgewerkt. Datzelfde is ook bij de agenda van toepassing.


geplaatst door : Bas op 22-01-2014  

Het dagboek werkt niet best. Ben al verschillende malen mijn tekst kwijtgeraakt en dan is het ook echt weg..... Zonder melding wat er loos is. Of kan ik het ergens terughalen ?
geplaatst door : Ida op 22-01-2014  

Prima site. Wij hebben een grote familie en door deze site kan iedereen zijn bezoek plannen en is het niet nodig om elkaar te bellen wie en wanneer men op bezoek gaat. Ook het dagboek wordt gebruikt. Dat is ook fijn. Scheelt veel tijd en iedereen wordt geïnformeerd.
geplaatst door : Evert op 1-01-2014  

Zeer handige planner.
geplaatst door : Annet op 13-12-2013  

Een erg handige site om bezoeken te plannen.
Ik zou alleen verwachten dat ik als beheerder de mogelijkheid heb om afspraken te verzetten/aan te passen. Het lukt me nu alleen om eigen geplande afspraken aan te passen.
geplaatst door : Jacco Leeuwerink op 11-10-2013  

Prima functionaliteit.

Ik heb alleen wel veel problemen gehad met inloggen via Chrome & Firefox. In Internet Explorer werkt het perfect.

Ik ben niet de enige geloof ik. Misschien geen gek idee om dit dan ook actief te adviseren.
geplaatst door : Gerard op 24-09-2013  

Fijne website nog enkele toevoegingen:
- Meerder beheerders.
- Maximaal bezoekers per dag instellen
- Instelbaar maken of bezoek alleen door beheerder gepland kan worden.

Opmerkingen van de administrator:
Beheer kan worden overgedragen
Aantal bezoekers kan worden ingesteld bij tabblad patiënt (knop patiënt gegevens bewerken)
De kracht van het programma is juist dat iedereen kan inplannen
geplaatst door : Pieter op 10-08-2013  

Het inloggen in ziekenhuisplanner werkt niet met Google Chrome. Met internet explorer werkt het wel.
geplaatst door : Judith op 8-08-2013  

Fijn voor iedereen.
zou iets gebruiksvriendelijker mogen door de mogelijheid van meerdere beheerders en een printfunctie
geplaatst door : Ad van Beek op 20-05-2013  

We gebruiken het progje nu een enkele weken en hebben niets dan lof !!
Makkelijk in gebruik en voor ieder te doen.
Inloggen op mozilla browser geeft problemen, alleen de beheerder gaat makkelijk de anderen kunnen beter IE gebruiken, kleine tekortkoming verder ... complimenten.
geplaatst door : Marjo van Vliet op 4-05-2013  

Hoe maak je je werk als mantelzorger lichter? Hoe maak je het werk van de verpleging makkelijker? Je maakt een ziekenhuisplanner aan. Van al dat secretaressewerk ben je verlost als het bezoek zijn eigen afspraken kan maken en elkaar op de hoogte kan houden.
Mijn moeder verhuist nu naar haar derde onderkomen en de planner gaat gewoon mee.
De broers en zussen, en de vrienden van mijn moeder zijn allemaal boven de 70. Ook zij maken er zonder uitzondering gebruik van en zijn er enthousiast over.
De dagboekfunctie is ideaal, vooral omdat mijn moeder nog weleens dingen vergeet.

geplaatst door : Willem Rietveld op 25-04-2013  

Een uitmuntend progamma. Makkelijk in het gebruik en erg overzichtelijk. Scheeld ook oeverloos heen en weergebel/gemail over wie wanneer gaat. Je ziet meteen wanneer er nog niemand komt.

Alleen het onthouden van mailadres bij inloggen werkt niet in tegenstalling tot wat hierondr door Hermien wordt geschreven.
Wordt alleen onthouden zolang je de browser niet hebt afgesloten. dus verlaat men het internet, moet je weer opnieuw invullen. zou beter moeten kunnen.
geplaatst door : hermien op 23-04-2013  

Dat dacht ik eerst ook, maar als je eerst klikt op inloggen, verschijnt je e-mailadres.
geplaatst door : Jack de Groot op 21-04-2013  

Een prima programma. Alleen het onthouden van het e-mailadres werkt niet. Ik gebruik Internet Explorer als browser.
geplaatst door : Herman de Jong op 23-03-2013  

De ziekenhuisplanner

Wat een uitkomst! Na een ziekenhuisopname is onze moeder bij ons in komen wonen. Alle familieleden worden dagelijks op de hoogte gehouden.Willen we even weg, dan een oproep en er wordt meteen gereageerd. Afspraken worden in de agenda gezet.
Verbeterpuntjes; Graag foto's toe kunnen voegen. Het zou handig zijn dat er een melding kwam als er gereageerd wordt op een bericht.
Verder zeer tevreden.
geplaatst door : Tonny Janssen op 22-01-2013  

Beste ziekenhuisplanner,

Al 3 maanden wordt een familielid verzorgt op een Intensive Care.
Hier gelden speciale regels en bezoektijden.
Hij verhuist nu naar een revalidatiekliniek met weer andere regels.
We hebben grote families en enkelen wonen ver weg en zelfs in het buitenland.
De ziekenhuisplanner is voor ons een geweldig tool om de bezoeken te plannen en af te stemmen, notities om samen te reizen of andere instructies te communiceren. We kunnen direct inspelen op snel veranderende situaties!
Ook het dagboek wordt veelvuldig gebruikt door iedereen om op de hoogte te blijven, ervaringen uit te wisselen of gewoon de status van de patiënt bekend te maken.
In ons geval kan nu ook de patiënt zelf meedoen en reageren.
Het gaat nog lang duren en dat maakt deze site extra waardevol om het proces te blijven volgen!
Het bespaart mij als beheerder bovendien bergen e-mails, post en telefoontjes!
Het zou fijn zijn om in de toekomst enkele foto’s te kunnen plaatsen.
Voor nu zijn we écht tevreden.
Misschien een kleine ingreep om email adres en het wachtwoord te onthouden.

Met vriendelijke Groeten
Tonny Janssen, een tevreden gebruiker
geplaatst door : Lizette van Engelenhoven op 18-01-2013  

Wij waren heel erg blij met jullie site,
op deze manier kan iedereen een beetje het
wel en wee volgen van de patiënt.
Mijn moeder kon in haar ziekenhuisbed ook inloggen en zo kleine berichtjes aan het thuisfront sturen wat vooral erg fijn was voor haar 2 zussen die in het buitenland wonen.

We hopen er geen gebruik meer van moeten te
maken maar mocht het nodig zijn dan weet ik
jullie weer te vinden.

Groeten van een tevreden gebruiker.
geplaatst door : Elaine op 1-01-2013  

Heel handig, deze planner.
geplaatst door : Ylse op 25-11-2012  

Wij gebruiken de site voor de coordineren van bezoeken en afspraken voor een familielid die openomen is in een verzorgingstehuis.

Misschien ook daar op richten en ik zou wel wat persoonlijke foto's kwijt willen zodat je de pagina wat persoonlijker kunt maken.

Verder erg tevreden.
geplaatst door : Bert de Stigter op 17-10-2012  

Handig programma !

Kleine opmerking t.a.v. het inloggen. De balletjes bij het wachtwoord zijn verwarrend. Je kunt ten onrechte denken dat dit al is ingevuld, bovendien kom je bij een foutieve inlog in een scherm waarbij je dan 2 keer een veld ziet waar je het e-mail adres en wachtwoord in kan vullen.
Wat mij betreft alleen maar balletjes als er een wachtwoord is ingevuld...

Naschrift beheerder: als je de muis op het inlogvak zet verdwijnen de balletjes.
geplaatst door : Erwin Reuvers op 9-10-2012  

Een erg gebruiksvriendelijk en mooi systeem! Het scheelt een hoop gebel en gemail heen en weer. We gebruiken het sinds drie dagen en het werkt fantastisch!
geplaatst door : Ton op 14-09-2012  

Het is ons goed bevallen scheelt een hoop gebel en geregel hebben er 3 maanden gemak van gehad.

groeten Ton & Henriëtte
geplaatst door : Chris op 14-09-2012  

Ook wij hadden behoefte aan een degelijke agenda voor een uitgebreide familie. Helemaal top de mogelijkheid om meerdere patiënten in te voeren.
Bij het invoeren van een naam van een relatie bleek ik een fout te hebben gemaakt, deze kon "ik" niet meer herstellen. Door de vlotte service van ziekenhuisplanner.nl bleek dat de relatie "zelf" de naam wel kan wijzigen. We hebben de planner nu een poosje in gebruik en het voldoet uitstekend.
Alle hulde en dank voor dit initiatief.
geplaatst door : Melanie op 2-09-2012  

Werkt prima! Door elke dag een verslagje in het dagboek te schrijven heb ik heel veel tijd bespaard die ik anders aan de telefoon door zou brengen om mensen op de hoogte te stellen van de situatie. Ook de agenda is heel prettig. Zo kun je precies zien wanneer er al bezoek is.

Fijne site.
geplaatst door : Ellen op 5-06-2012  

Ik vind het een perfecte gebruikersviendelijke site, heb al enthousiaste reacties gekregen van familieleden. Bedankt voor dit initiatief.
geplaatst door : Rob op 28-05-2012  

Een heel goed initiatief zo'n site!
geplaatst door : Judith op 7-05-2012  

Geweldig! Als je in een 'heftige en drukke situatie' terecht komt en je moet ook nog de coordinatie van het bezoekregelen... Dit is echt een uitkomst. Gelukkig wist ik ervan. Ik tip anderen er nu ook over. Tips voor doorontwikkeling: Wel handig als je in de agenda tijden kan blokken als beheerder. En, in de meldingen van het dagboek, de titel van het dagboek in de mail.

Hoe dan ook: werkt prima, vrij gebruikersvriendelijk (bij ons moesten de 70+ ers er ook aan geloven en dat ging heel aardig).

Kortom: bedankt voor ziekenhuisplanner.nl !!
geplaatst door : Theo van de Hulsbeek op 3-05-2012  

Geacht team,
Compliment voor deze praktische site.
Sinds enkele dagen gebruiken wij de site om samen het bezoek te kunnen plannen.

Met vriendelijke groet,
Theo van de Hulsbeek
geplaatst door : A. Gakes op 16-04-2012  

Hallo,

Compliment over deze eenvoudige maar doeltreffende site. Helpt ons bij de coördinatie van zorg.
geplaatst door : Veronica Spaans op 20-02-2012  

Bedankt, dit is een heel handig programma om iedereen op de hoogte te houden en te zorgen dat de bezoeken gespreid worden. Als er eens iets niet werkt wordt daar snel en adequaat op gereageerd.
geplaatst door : Annelies op 16-02-2012  

Ik ben heel erg blij met deze site. Zeer gebruiksvriendelijk en een uitkomst als je ver uit elkaar woont. Ik ben heel blij met de dagboekfunctie waar ik de verhalen en ervaringen van de andere bezoekers kan lezen en zo goed op de hoogte blijf van de progressie ook al zit ik 200 km ver weg.
Heel erg bedankt voor deze prachtige site!
geplaatst door : G. Guiking op 10-02-2012  

Schitterend idee, dat niemand daar eerder op gekomen is. Fraaie vormgeving ook.
Wat mij verbaasd is dat ik bij inloggen een beveiligingswaarschuwing krijg dat het beveiligingscertificaat van deze website is uitgegeven door een niet-gecertificeerde instelling, en dat ik er zeker van moet zijn dat de inhoud van de site te vertrouwen is, want het bezoeken hiervan kan een veiligheidsrisico inhouden.

Geachte heer Guiking,

De verbinding is wel degelijk beveiligd. De melding schijnt te worden veroorzaakt bij gebruik van Firefox. De certificaat uitgever werkt aan een oplossing zodat de melding wegblijft.

Met vriendelijke groet,



Team Ziekenhuisplanner.nl
geplaatst door : Piet de Rijke op 2-02-2012  

We zijn erg blij met uw ziekenhuisplanner. Onze oude en alleenstaande tante is in een verpleeghuis opgenomen en krijgt (gelukkig) veel bezoek van neven en nichten. De ziekenhuisplanner geeft ons de gelegenheid dit op een efficiënte en overzichtelijke manier te regelen.
Veel dank daarvoor.
geplaatst door : Mariska van Diermen op 9-01-2012  

Mijn complimenten voor het idee en de uitvoering van de site. Heel erg handig en het scheelt een hoopt emails en telefoontjes.

Ook de genodigden vonden het een uitkomst, hopen het nooit nodig te hebben, maar hebben de link toch aan de favorieten toegevoegd.
geplaatst door : Hanneke op 7-12-2011  

Leuk en handig.
Hoe kan ik mij als geregistreerde weer uit de database verwijderen?

Beste Hanneke,

Als de database gedurende 3 maanden niet wordt gebruikt zal de computer alle gegevens automatisch verwijderen. U krijgt daarvan vooraf een mailtje.

Met vriendelijke groet


Het team van Ziekenhuisplanner.nl
geplaatst door : h wapenaar op 16-11-2011  

is het ook mogelijk om in de agenda bezoeken van de dokter in te plannen. zodat je een dagdeel kan blokken?

Geachte heer Wapenaar,

Bedankt voor uw reactie op onze site. De door u geuite wens is inmiddels in ontwikkeling genomen. Wij verwachten dat rond, of in elk geval even na, half december een doktersafspraak in het systeem verwerkt kan worden.

Nogmaals dank voor het meedenken.



Het team van Ziekenhuisplanner.nl
geplaatst door : Herma ten Seldam op 27-10-2011  

M'n complimenten voor degene die deze site heeft opgezet. Het is fijn om in één oogopslag te zien wanneer de patient bezoek krijgt, en het scheelt zoveel telefoontjes en e-mails.

Afgelopen week vroeg ik of er een nieuw ziekenhuis kon worden toegevoegd aan de lijst. Dit verzoek werd heel snel uitgevoerd ... geweldig!
geplaatst door : Bert39 op 24-10-2011  

Ook ik kan het niet laten U te complimenteren met dit
programma. wel wil ik de gelegenhuid gebruiken om
een extra optie in te bouwen. Er komt een moment dat de patiënt het ziekenhuis weer kan verlaten.
Wat mooi zou het dan zijen dat voor hem/haar een document
gemaakt zou kunnen worden waarin alle reacties uit het gastenboek gebundeld worden. Voor sommige mensen zou dat een prachtig aandenken kunnen vormen, ook als zij niet bedreven zijn op de computer.
M.i. is dit het enige dat er ontbreekt aan Uw programma. met vriendelijke groet, Bert39
geplaatst door : wac timmer op 24-10-2011  

deze site ziet er geweldig en netjes uit.
mijn complimenten daar voor.
hier is wel behoefte aan.
geplaatst door : Ton Oomen op 15-10-2011  

Na het artikel in Metro deze week meteen een account aangemaakt.
We wilden eerst een blog maken maar dit voldoet beter, complimenten!
Het is niet alleen handig voor patiënten in het ziekenhuis maar ook in de thuissituatie. Wellicht een overweging om de naam aan te passen naar ziekenbezoekplanner , en bij de lokatie keuze naast al die ziekenhuizen ook zelf een adres in te kunnen vullen.
Verder vinden mensen fijn om te kunnen reageren op een bericht, nu kan dat via nieuw, maar dat is verwarrend voor gebruikers.
Niettemin dank en lof voor dit programma.
geplaatst door : Sim01 op 13-10-2011  

Precies waar we behoefte aan hadden: helemaal geweldig! Het gebruik geeft veel rust voor de zieke en directe omgeving.
geplaatst door : MaaiS op 7-10-2011  

@ZiekenhuisplanR goed bezig...en handige functionaliteit!